Jsme digitální marketingová agentura, která vám pomůže se odlišit na trhu! Našim klientům pomáháme posunout jejich značku v online prostředí na vyšší úroveň. Můžete si být jisti, že spolupráce s námi uspokojí všechny potřeby vaší společnosti v oblasti digitálního marketingu a přinese hmatatelné výsledky.
Poskytujeme digitální služby na profesionální úrovni.
Zavedeme digitální marketing do DNA vaší společnosti. Vymyslíme a nastavíme efektivní online strategii, která vám přivede potenciální zákazníky na váš web.
Lead generation marketing
Pomocí online marketingu zviditelníme vaše podnikání a přivedeme k vám potenciální zákazníky.
Nastavíme celý proces sběru kontaktů
Upravíme vaše vstupní stránky včetně technického nastavení
Zviditelníme vás pomocí reklamy na internetu! Ve vyhledávačích, na sociálních sítích, v médiích i na zbožových srovnávačích. Nenechte být konkurenci před vámi.
Reklama na Google
Nastavíme vám efektivní reklamní kampaně v Google Ads na míru vašim potřebám. Získejte více zákazníků pomocí reklamy na Google.
Kampaně naplánujeme, zrealizujeme a vyhodnotíme
Identifikujeme nové příležitosti k růstu
Spoluprací s námi můžete získat 8 500 Kč na vaše kampaně
Získejte přehled o výsledcích vašeho online marketingu. Zobrazíme vám data z Google Analytics, reklamních i interních systémů na 1 místě. Děláme analýzy na míru na vašim potřebám.
Naučíme vás používat sociální sítě tak, abyste naplno využili jejich potenciál. LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter nebo TikTok s námi hravě zvládnete. Společně připravíme obsah, který bude vaše publikum zajímat.
Píšeme články, texty pro webové stránky nebo příspěvky na sociální sítě. Vytvoříme původní grafiku a poradíme si i s adaptacemi. Natočíme pro vás video, případně upravíme a sestříháme vaše materiály.
Děláme školení digitálního marketingu na míru pro začátečníky i pro specialisty. Školení, konzultace nebo workshopy pro celý tým. Zaměříme se buď na konkrétní oblast do hloubky, nebo na problematiku obecně.
Zakládáme si na tom, aby reklamní kampaně, které nastavujeme, dávaly smysl. Než se tedy pustíme do práce, budeme se chtít navzájem poznat. Abychom byli schopni kampaně pro vás správně nastavit, definujeme si společně vašeho zákazníka a řekneme si, co všechno může ovlivnit jeho nákup u vás. Bude nás také zajímat, proč by si měl uživatel nakoupit právě u vás a ne u někoho jiného.
Odhalení tržního segmentu
Pomůžeme si přitom výše uvedeným schématem. Budeme předpokládat, že vaši službu / produkt si od vás kupují lidé. Nákup u vás by měl uspokojit jejich potřebu. A tato potřeba vychází z konkrétní situace. Pro lepší představu si to pojďme ukázat na příkladu. Ráno vstanete a zjistíte, že vám došla káva (Situace). Kávu si ale dát chcete (Potřeba). Jdete proto do kavárny, kde si kávu koupíte (Nákup). Pokud bychom toto chtěli marketingově pojmenovat, právě jsme si definovali váš tržní segment.
Proces nastavení spolupráce
Definice tržního segmentu nám pomůže se zorientovat v tom, kdo je na trhu společně s námi. Ať už to jsou vaši potenciální zákazníci, konkurenti nebo možní spolupracující. Zároveň nám to pomůže zjistit velikost a potenciál trhu, na kterém se pohybujete. Tomuto říkáme Situační analýza.
Na základě této analýzy můžeme nastavit nebo upravit vaše cíle a následně vymyslet strategii, jak jich dosáhnout.
Strategie marketingové komunikace
V rámci strategie si řekneme jak, čím a kde na uživatele internetu působit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu se nastavíme akční kroky v podobě nasazení konkrétních kampaní.
Ihned po spuštění kampaní začneme výsledky monitorovat a sdílet s vámi. Zpětná vazba je pro nás důležitá! Budeme se s vámi chtít pravidelně potkávat, abychom si naše společné úsilí vyhodnocovali.
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies, abychom vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.
Nezbytné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Analytické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.