Vytěžte ze sociálních sítí maximum a znásobte své tržby

S čím vším vám dokážeme pomoci?

Připravíme efektivní strategii inzerce
Oslovíme vaše potenciální zákazníky
Výsledky vám zobrazíme online
yan_knowledge
Sociálním sítím se věnujeme více než 10 let
yan_deal
S klienty jsme za dobře, jsou u nás spokojení
yan_growth
Vymyslíme efektivní řešení pro vaše podnikání

Reklama na sociálních sítích

Sociální sítě jsou stěžejním komunikačním kanálem na internetu. Hledáme zde informace, inspirujeme se, hodnotíme, sledujeme své oblíbené značky a sdílíme své názory i pocity. Pokud na sociálních sítích ještě nejste aktivní, přenecháváte silnou konkurenční výhodu ostatním. 

Velkou výhodou sociálních sítí je schopnost kombinovat výkonnostní kampaně s těmi zaměřenými na budování značky. Je zde tedy možné pracovat na dobrém jménu vaší značky a pozitivním vztahu se zákazníky a zároveň sbírat kontakty na potencionální zákazníky (leady) nebo cílit na ty, kteří chtějí nakoupit a soustředit se na návratnost investic.

Meta reklama - Facebook, Instagram a další...

Reklamy na Facebooku a Instagramu a reklamy s proklikem na WhatsApp a do Messengeru vám pomůžou budovat vztah s vašimi zákazníky. Ať už těmi současnými, či budoucími. Výhodou Meta reklam je bezesporu využití dat a možnost zobrazení napříč dnes jedněmi z nejpoužívanějších aplikací. Toto jsou konkrétní možnosti, jak reklamy Meta využít.

  • Zvýšení online prodeje - zvyšte prodej na vašem webu, Facebooku nebo Instagramu.
  • Generování potenciálních zákazníků - reklamy ke sběru kontaktů vás spojí s perspektivními zákazníky.
  • Zvýšení projeveného zájmu - zobrazte reklamu těm lidem, které bude s vysokou pravděpodobností zajímat.
  • Zvýšení návštěvnosti - přilákejte více návštěvníků na váš web nebo do kamenné prodejny.
  • Zvýšení povědomí - reklamu na Facebooku a Instagramu můžete využít ke zvýšení povědomí, abyste byli potenciálním zákazníkům pořád na očích.
  • Zvýšení počtu instalací aplikace - Meta reklamy vám můžou přinést více uživatelů vaší aplikace.

 

Meta tvrdí (a my s ní souhlasíme), že každá úspěšná kampaň má vhodně vybraný účel, správné zacílení, dostatečný rozpočet, dostatečně dlouhou dobu průběhu a poutavý obsah. Pokud zde někde tápete, ozvěte se nám a mrkneme se na to. Vaše aktivity odborně zkonzultujeme a připravíme individuální seznam doporučení, jak vytěžit z inzerce ještě víc. Případně pro vás připravíme školení na míru.

yan_business (3)
yan_business (2)

Potřebujete oslovit B2B klientelu? LinkedIn je trefa do černého

LinkedIn nabízí unikátní možnost oslovit více než 850 milionů profesionálů, kteří mají skutečný vliv na rozhodování ve svém oboru. To znamená, že se můžete spojit s těmi správnými lidmi, kteří mají potenciál stát se vašimi zákazníky nebo obchodními partnery. Proč právě LinkedIn?

  1. Velmi přesné cílení - Můžete zvolit parametry jako jsou jméno společnosti, pracovní pozice, odvětví a profesní i osobní zájmy. Tím zajistíte, že se vaše reklama zobrazí přesně těm lidem, kteří jsou pro váš podnik zajímaví.
  2. Zaměření na profesionály - Vaše inzerce se tedy zobrazí seniorním pracovníkům, rozhodovatelům a vlivným lidem, kteří hledají nové příležitosti. Máte tak možnost oslovit ty správné lidi, kteří mají sílu ovlivňovat rozhodování a přinášet vašemu podnikání skutečný prospěch.
  3. Lidé na LinkedIn mají dvojnásobnou kupní sílu ve srovnání s průměrným internetovým publikem a je šestkrát pravděpodobnější, že u vás objednají.

Zaujala vás možnost inzerce na LinkedInu? Rádi vám s jejím nastavením pomůžeme.

YouTube je druhý největší vyhledávač na světě

Druhá nejpoužívanější sociální síť na světě. Více než miliarda zhlédnutých videí denně. 70 % uživatelů si zakoupilo konkrétní značku po zhlédnutí videoreklamy nebo brandového videa právě na YouTube. A takto bychom mohli pokračovat dále. Jestliže chcete zapojit videoreklamu do svého komunikačního mixu, pak je YouTube jednoznačně kanálem, na který byste se měli primárně zaměřit. Velkou výhodou videoreklamy je, že například v porovnání s bannery divák vidí reklamu přímo v prostoru videa, které chce sledovat, a díky tomu má vaše reklama jeho plnou pozornost. Princip bannerové slepoty tak v případě videoreklam nehrozí.

Díky videokampaním dokážete zvýšit zásah reklamy, povědomí o značce, přivést relevantní uživatele na web, a díky tomu nakonec i zvýšíte prodeje. Na začátku nastavení kampaní si je třeba ujasnit, jaký je cíl vaší kampaně. A nepodcenit výběr správného video formátu. A že těch je! Některé dostupné formáty se hodí pro zvyšování povědomí o značce, některé pro zvýšení počtu konverzí, jiné zase například pro zvýšení zájmu o značku a vy musíte zvolit ten správný.

V tom všem umíme my chodit a proto pokud tápete, obraťte se na nás. Všechno za vás nastavíme.

yan_business (6)
yan_business (5)

TikTok už dávno není jen pro ty nejmladší

TikTok je s více jak miliardou aktivních uživatel měsíčně jednou z nejpopulárnějších sociálních platforem, která nabízí obrovský potenciál dosáhnout na své cílové publikum. TikTok je velmi populární mezi mileniály a generací Z, ale jak neustále roste, její uživatelská základna postupně stárne. Chcete-li získat více zákazníků a posílit povědomí o svých produktech, TikTok je tím pravým místem pro vás!

S TikTokem můžete využít pokročilé možnosti cílení, abyste oslovili přesně tu skupinu lidí, která je pro váš podnik nejzajímavější. Můžete vytvářet vlastní publika podobná vašim stávajícím zákazníkům a monitorovat výkon reklam pomocí přehledného panelu s reálnými daty. K dispozici máte širokou škálu kreativních nástrojů, jako jsou AR efekty, přechody, filtry a text, které vám umožní vytvářet originální a zajímavé reklamy.

Nyní je ten správný čas začít využívat inzerci na TikToku a těžit z jejích výhod pro váš podnik. Ukážeme vám jak nad algoritmy TikToku zvítězit a vygenerovat z reklamních kampaní na této platformě větší zisk.

Nastavíme reklamu i pro vaše sociální sítě

Chcete zvýšit návštěvnost svých webových stránek? Potřebujete vyšší počet poptávek od potenciálních zákazníků? Pomocí reklamy na sociálních sítích to společně zajistíme.

Společně si definujeme, jaké jsou vaše cíle, koho chcete oslovit a jaké prostředky můžete vyložit. My vše zanalyzujeme, určíme strategii a vybereme správné sociální sítě. Kampaně na sociálních zrealizujeme a vyhodnotíme. Zaměřujeme se maximálně na automatizaci základních procesů, abychom se mohli věnovat plně správě účtu a kampaním, které v nich vedeme.

Spolupráce s námi vám zajistí následující:

  • Kampaně, které děláme, jsou nastaveny správně.
  • Máme zkušenosti s velkým množstvím kampaní.
  • Hledáme pro naše klienty stále nové příležitosti k růstu.
  • Náš tým se neustále vzdělává a vyhledává nové trendy.
  • Máte okamžitý přístup k výsledkům kampaní v našem dashboardu.
spolupráce

Co o nás říkají naši klienti

Díky reklamě na Facebooku jsme získali nové kolegy a kolegyně

Jako mezinárodní logistická firma se často setkáváme s nepředvídatelnými výpadky pracovní síly zejména v našich skladech. Mimo inzerce na jobs.cz, práce.cz a podobných serverech jsme společně s agenturou Yaneba spustili reklamu na sociální síti Facebooku. Cílem je nábor nových skladových manipulantů a manipulantek. Díky agenturou navrženým formulářům známe ihned zkušenosti kandidátů, možnou dobu nástupu a jak chtějí pracovat. Stačí už se pak jen zkontaktovat. Za několik stovek měsíčně máme desítky kandidátů.

Tomáš Přecechtěl
Lagermax Logistics Czech

Kampaň pro Lagermax od Yaneba

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Co vás zajímá u reklamy na sociálních sítích?

Náklady na reklamu na sociálních sítích se mohou lišit. Záleží hned na několika faktorech.

  1. Na jaké sociální síti chci inzerovat – Náklady na reklamu se liší mezi platformami. Například náklady na reklamu na Facebooku se mohou lišit od nákladů na reklamu na Instagramu, LinkedInu nebo Twitteru.
  2. Na koho budu chtít cílit – Cílení na určité demografické skupiny, zájmy nebo chování může ovlivnit cenu. Například pokud se snažíte cílit na velmi populární, konkurenční skupinu, bude to pravděpodobně stát více, než kdybyste cílili na obecnější publikum.
  3. Kdy a jak dlouho kampaň poběží –  Čím déle kampaň poběží, tím bude stát logicky více. Na cenu ale může mít vliv také sezóna, ve které se aktuálně nacházíme. Například před Vánoci budou kampaně jistě dražší než například v červenci.
  4. Jaký zvolím typ reklamy –  Různé typy reklam mají různé ceny. Například video reklamy mohou být dražší než statické obrázkové reklamy.
  5. Aukce –  Reklamní systémy v rámci sociálních médií fungují převážně na systému dražby. O stejné uživatele se pravidelně musíte „prát“ s ostatními. Reklamní systém pak posuzuje nabídky jednotlivých inzerentů a zobrazí tu pro uživatele „nejvhodnější“.

 

Orientačně ale můžeme uvést příklady průměrných CPC z naší zkušenosti. Cena za kliknutí (CPC) na Facebooku byla přibližně 20 Kč a na Instagramu 76 Kč. Na LinkedInu, který je spíše pro B2B reklamu, se může CPC pohybovat kolem 110 Kč.

Důležité je mít na paměti, že tyto číslice jsou pouze průměry a skutečné náklady mohou být nižší nebo vyšší v závislosti na výše uvedených faktorech.

Každá sociální síť je v něčem jiná a určená pro jiného konzumenta. Sami jistě víte, že na některých sítích jste rádi a jste aktivní a jiné zase vůbec nechápete. Vybíráme několik věcí, které byste o u nás nejpoužívanějších sítích měli vědět.

  1. Facebook: Facebook má velmi rozmanitou uživatelskou základnu, což umožňuje cílení na široké spektrum demografických skupin. Jeho data o zájmech a chování uživatelů umožňují velmi specifické cílení. Reklamy mohou zahrnovat text, obrázky a videa a mohou se objevit na různých místech sociální sítě.
  2. Instagram: Instagram, který vlastní Facebook, je vizuálně orientovaná platforma s mladší uživatelskou základnou. Reklamy často zahrnují vysoce kvalitní vizuální obsah a často se objevují mezi příspěvky nebo ve Stories. Instagram je ideální pro značky, které se mohou prezentovat pomocí silných vizuálních prvků.
  3. YouTube: YouTube je video platforma, takže reklamy jsou většinou ve formě videa. Na YouTube ale často vidíme i bannery. Existují různé typy reklam podle umístění a přeskočitelnosti reklamy v rámci videa. YouTube je ideální pro značky, které chtějí budovat povědomí o svojí značce. YouTube reklama se spravuje prostřednictvím reklamního systému Google Ads.
  4. TikTok: TikTok je platforma zaměřená na krátké video klipy a je velmi populární mezi mladými lidmi. Reklamy na TikToku mohou zahrnovat in-feed videa, značkové filtry a „hashtag challenges“. TikTok je skvělý pro značky, které se chtějí spojit s mladšími uživateli a využít kreativní a zábavné obsahové formáty.
  5. LinkedIn: LinkedIn je profesionální síť, takže je ideální pro B2B reklamy a cílení na profesionály v konkrétních průmyslových odvětvích. Reklamy mohou zahrnovat sponzorovaný obsah, InMail zprávy, textové reklamy a další. LinkedIn umožňuje velmi specifické cílení na základě profesních charakteristik, jako je pozice, dovednosti, průmyslové odvětví a další.