Získejte více zákazníků pomocí reklamy na Google

Nastavíme vám efektivní kampaně v Google Ads na míru vašim potřebám

Kampaně naplánujeme, zrealizujeme a vyhodnotíme
Identifikujeme nové příležitosti k růstu
Spoluprací s námi můžete získat 8 500 Kč na vaše kampaně
yan_knowledge
Reklamu na Google děláme přes 10 let
yan_growth
Vždy hledáme originální řešení pro váš byznys
yan_deal
S našimi klienty jsme za dobře

Reklama na Google

Víte, jak se dostat do povědomí potenciálních zákazníků ve světě digitálního marketingu? Odpověď je prostá: Google Ads (dříve Google AdWords a Google AdWords Express). Tato platforma nabízí neuvěřitelné možnosti propagace vašeho podnikání prostřednictvím inovativních reklamních kampaní ve Vyhledávání Google, na YouTube a na dalších webech po celém internetu. Google Ads mohou být nejlepší spojenec při dosahování vašich obchodních cílů.

Možnosti Google reklamy

V Google Ads máte na výběr ze tří typů základních typů kampaní. Buď se můžete zaměřit na vyhledávání Google pomocí textových a produktových reklam, případně můžete využít audiovizuální tvorbu.

  • Kampaně ve Vyhledávací síti -  Jedná se zpravidla o textové reklamy na stránkách s výsledky Vyhledávání Google. Zobrazí se v momentě, kdy někdo hledá produkty nebo služby podobné těm vašim.
  • Kampaně v Obsahové síti - V tomto případě jde obvykle o grafické reklamy na internetových stránkách nebo v aplikacích, které patří do Obsahové sítě Google. Síť se stává z více než dvou milionů webů, videí a aplikací. Reklamy se zde zobrazují na základě určitého kontextu (například golf), vybranému publiku (lidé, kteří se zajímají o sport), v určitých lokalitách (Praha a okolí) a podobně.
  • Videokampaně - Reklamní videa (s obvyklou délkou 6 nebo 15 sekund), která se zobrazují na YouTube. Buď před přehráním videa nebo v jeho průběhu.

 

Mimo základních kampaní jsou ale k dispozici i další typy kampaní, jako jsou například kampaně v Nákupech Google nebo kampaně propagující aplikace.

Vyhledavani
spolupráce

Spustíme vaši reklamu na Google

Chcete zvýšit návštěvnost svých webových stránek? Nebo potřebujete vyšší počet poptávek od potenciálních zákazníků? Reklama na Google vám umožní dosáhnout rozličných cílů. Abyste se k cílům dostali (a navíc za adekvátní finanční prostředky), je potřeba ji správně nastavit a optimalizovat. A od toho jsme tu my!

Pomůžeme vám s nastavením všech typů kampaní. Společně si definujeme, jaké jsou vaše cíle, koho chcete oslovit a jaké prostředky na to můžete vyložit. Zbytek už je na nás! Kampaň naplánujeme, zrealizujeme a vyhodnotíme. Zaměřujeme se maximálně na automatizaci základních procesů, abychom se mohli věnovat plně správě účtu a kampaním, které v nich vedeme.

Jsme členy Google Partners. Spolupráce s námi vám tak zajišťuje následující:

  • Kampaně, které děláme, jsou nastaveny správně.
  • Máme zkušenosti s velkým množstvím kampaní.
  • Dokážeme pomáhat našim klientům identifikovat stále nové příležitosti k růstu a trvale přispívat k jejich úspěchu.
  • Náš tým se neustále vzdělává a vyhledává nové trendy.
  • Pokud s Google Ads začínáte, můžete spoluprací s námi získat 8 500 Kč na vaše reklamní kampaně.

Co o nás říkají naši klienti

Naše pobočky jsou konečně vidět na internetu

Po Praze provozujeme několik poboček samoobslužných prádelen, kde si můžete profesionálně vyprat a vysušit prádlo. Využít můžete také dezinfekční a ozonizační kabinet iGenius, který prádlo vydezinfikuje a zbaví všech bakterií, virů, plísní a roztočů.

Díky reklamě od agentury Yaneba jsou naše prádelny vidět vždy, když nás někdo hledá na Google nebo na Seznamu. A to pouze tam, kde jsou naše pobočky. Od nastavení kampaní se nám návštěvnost poboček zvýšila. Navíc, díky efektivnímu nastavení kampaní, je pro nás marketing nákladově udržitelný.

Prádelny Lavor

reference - prádelny Lavor

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Co vás na reklamě v Google nejvíce zajímá?

Náklady na Google Ads máte pod kontrolou díky možnosti nastavení rozpočtu. Ten může být libovolně vysoký (téměř nízký). K útratám se nevážete žádnou smlouvou. Poplatek je vám účtován jen v případě, že uživatel provede nějakou interakci s vaší reklamou, třeba na ni klikne. Výsledná Cena za kliknutí nebo hovor závisí na několika faktorech jako možnosti rozpočtu (marže), odvětví, aktivita konkurence a další. Cena za kliknutí se může pohybovat od halířů po stovky Kč.

Ozvěte se nám a společně se podíváme, co by vás reklama na Google stála.