Školení, konzultace a mentoring

Digitální marketing je dynamickým oborem. Nezřídka se stává, že co platí dnes, za pár dní už platit nemusí. Je tak velmi těžké udržet si dobrý přehled o všech důležitých věcech, které se v online dějí. Proto pořádáme školení na různé části online marketingu, jsme k dispozici pro konzultace, případně dlouhodobě spolupracujeme na bázi mentoringu.

Sledujte naše stránky, aby vám žádné školení neuteklo.

  • Vyberte si z našich školení: Úvod do digitálního marketingu, Jak na sociální sítě, Marketing ve vyhledávání a další
  • Připravíme školení na míru vašim potřebám a znalostem
  • Konzultace a mentoring
  • Přijedeme k vám, nebo uděláme školení on-line

Nechte se od nás nachytřit

školení online marketingu

Pravidelně pořádáme školení digitálního marketingu pro začátečníky i pokročilé. Témata mohou být komplexní (Úvod do digitálního marketingu) nebo zaměřená na konkrétní oblast online marketingu (Jak na sociální sítě, Marketing ve vyhledávání a další).

Cílem našich školení je sdílet s vámi znalosti a dovednosti, jak efektivně propagovat vaše produkty a služby online. Naše školení jsou prakticky zaměřená s konkrétními ukázkami a doporučeními z praxe, abyste získané znalosti mohli využít v reálném prostředí.

školení

Školení, konzultace a mentoring na míru vašim potřebám

Zvládat všechny nástrahy online marketingu a k tomu se věnovat vlastnímu podnikání je náročně na čas, peníze i znalosti. Jsme přesvědčeni, že naše školení, konzultace nebo mentoring vám pomohou všechny nástrahy zdolat. Vše připravujeme na míru vašim potřebám a znalostem. Přijedeme k vám, potkáme se u nás nebo uděláme školení on-line.

  • Školení a workshopy – Pravidelně pořádáme školení na různá témata online marketingu. Ta mohou být komplexní nebo zaměřená na konkrétní oblast online marketingu. Přihlásit můžeme sebe i své zaměstnance.
  • Konzultace – Diskutujte s námi konkrétní oblasti vašeho podnikání. Vždy vás propojíme s konkrétním expertem na danou oblast (strategická rozhodnutí, nastavení online marketingu, PPC reklama, sociální sítě, webová analytika a další).
  • Mentoring – Získejte partnera pro sdílení problémů a myšlenek, které máte v souvislosti s online podnikáním a nejsem s ním. V rámci společných setkání vám poskytneme zpětnou vazbu a komplexní obrázek k dané situaci nezatížený každodenním provozem firmy. Budeme váš hlavní fanoušek, ale i kritik.

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Na co se ptáte nejčastěji

Zakládáme si na tom, aby reklamní kampaně, které nastavujeme, dávaly smysl. Než se tedy pustíme do práce, budeme se chtít navzájem poznat. Abychom byli schopni kampaně pro vás správně nastavit, definujeme si společně vašeho zákazníka a řekneme si, co všechno může ovlivnit jeho nákup u vás. Bude nás také zajímat, proč by si měl uživatel nakoupit právě u vás a ne u někoho jiného.

Tržní segment
Odhalení tržního segmentu

 

Pomůžeme si přitom výše uvedeným schématem. Budeme předpokládat, že vaši službu / produkt si od vás kupují lidé. Nákup u vás by měl uspokojit jejich potřebu. A tato potřeba vychází z konkrétní situace. Pro lepší představu si to pojďme ukázat na příkladu. Ráno vstanete a zjistíte, že vám došla káva (Situace). Kávu si ale dát chcete (Potřeba). Jdete proto do kavárny, kde si kávu koupíte (Nákup). Pokud bychom toto chtěli marketingově pojmenovat, právě jsme si definovali váš tržní segment.  

Marketingový proces
Proces nastavení spolupráce

 

Definice tržního segmentu nám pomůže se zorientovat v tom, kdo je na trhu společně s námi. Ať už to jsou vaši potenciální zákazníci, konkurenti nebo možní spolupracující. Zároveň nám to pomůže zjistit velikost a potenciál trhu, na kterém se pohybujete. Tomuto říkáme Situační analýza

Na základě této analýzy můžeme nastavit nebo upravit vaše cíle a následně vymyslet strategii, jak jich dosáhnout. 

marketingová komunikace
Strategie marketingové komunikace

 

V rámci strategie si řekneme jak, čím a kde na uživatele internetu působit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu se nastavíme akční kroky v podobě nasazení konkrétních kampaní. 

Ihned po spuštění kampaní začneme výsledky monitorovat a sdílet s vámi. Zpětná vazba je pro nás důležitá! Budeme se s vámi chtít pravidelně potkávat, abychom si naše společné úsilí vyhodnocovali.