Správa sociálních sítí

Dnes je již standardem, že sociální média společnosti využívají pro komunikaci se svými zákazníky. Kouzlem sociálních sítí ale je, že tato komunikace není jednosměrná. Jejich uživatelé na nich živě reagují, komentují a stále více je používají jako hlavní komunikační nástroj s firmou. A na to je potřeba být připravený.

Sociální sítě nabízí celou řadu možností. Můžete zde komunikovat prostřednictvím svých profilů, diskutovat v chatu a komentářích, spolupracovat s influencery nebo využít jejich reklamní systém.

Důležité je vybrat sítě, které budou nejvíce vyhovovat vašim potřebám. Ať už co se týká stylu komunikace nebo jejich uživatelské základny.

  • Podíváme se na to, jak sociální sítě dnes používáte
  • Připravíme vám efektivní strategii pro vaše sociální sítě
  • Naučíme vás sociální sítě používat správně

O čem je social media marketing?

Jakou sociální síť vybereme? Jak na ní budeme komunikovat? Co bude pro nás úspěchem? Budeme chtít s někým spolupracovat? To je jen několik málo otázek, které se řeší v rámci social media marketingu.

Pokud se pustíte do světa sociálních sítí, měli byste se zaměřit na tyto oblasti:

  • Analýza – Jak jste na tom vy, jak vaše konkurence, koho chcete oslovit, koho a co chcete sledovat?
  • Strategie a obsahový plán – Dávno pryč je doba, kdy člověk mohl na sítích uspět nahodile. Pokud to myslíte se sociálními médii vážně, je potřeba mít zpracovanou strategii a konkrétní plán toho, co a kde chci komunikovat.
  • Tvorba obsahu – Video, texty, grafiky, infografiky, koláže a další podklady jsou nezbytné pro vaši prezentaci na sítích. Váš úspěch závisí na tom, co budete sdílet a v jaké formě.
  • Kontinuální správa – Profily na sociálních sítích nejsou jednorázovou záležitostí. Musíte se o ně pravidelně starat. Přispívat, komunikovat, vyhodnocovat.
  • Velmi populární formou propagace je takzvaný Influencer marketing. Jak s někým začít spolupracovat? Napřímo nebo za pomoci nějakého nástroje? A za kolik?
  • Reklama na sociálních sítích – Každý dobrý obsah je vhodné podpořit, aby o něm bylo vidět a slyšet.
  • Vzdělávání a sledování trendů – sociální média se neustále vyvíjí a mění. Je důležité být v obraze, abyste byli schopni reagovat.
sociální média
nastavení online marketingu

Jak bude probíhat naše spolupráce

Za kvalitní správou sociálních sítí je spousta práce. Ať už se jedná o LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter nebo TikTok rádi vám s ní pomůžeme.

Vaše profily vám zanalyzujeme, navrhneme vhodnou strategii, kterou následně realizujeme. Včetně tvorby podkladů. Pokud budete chtít, zapojíme námi ověřené influencery a příspěvky podpoříme pomocí reklamy.

Jak by to ideálně vypadalo?

  • Připravíme audit toho, jak si na sociálních sítích vedete. Zaměříme se na to, co vám funguje a co je naopak potřeba zlepšit. Budeme chtít znát i co nejvíce o vás. Co nabízíte, kdo jsou vaši zákazníci, jak komunikujete a jaké máte od sociálních médií očekávání.
  • Výstup auditu si vyhodnotíme a společně si nastavíme cíle, ke kterým vybereme vhodnou strategii.
  • Probereme možnosti vašeho zapojení, formu spolupráce. Ta může probíhat prostřednictvím jednorázových školení vašeho týmu, kontinuálním mentoringem nebo plnou správou vašich účtu. V tomto jsme velmi flexibilní.
  • Vytvoříme si komunikační plán pro jednotlivé sociální sítě.
  • Pustíme se do práce, kterou si budeme společně pravidelně vyhodnocovat.

Co o nás říkají naši klienti

Máme profesionální profily na sociálních sítích

Jako mezinárodní logistická firma, která má sdílené webové stránky s mateřskou společností, jsou sociální sítě naší jedinou možností, jak ukázat naši lokální práci a komunikovat s potenciálními zákazníky. Sociální sítě nám dlouhodobě spravuje agentura Yaneba.

Zajistí si obsah sami, dají ho do našich barev podle brand manuálů a následně jej publikují a reagují na komentáře.

Tomáš Přecechtěl
Lagermax Logistics Czech

Kampaň pro Lagermax od Yaneba

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Na co se ptáte nejčastěji

Zakládáme si na tom, aby reklamní kampaně, které nastavujeme, dávaly smysl. Než se tedy pustíme do práce, budeme se chtít navzájem poznat. Abychom byli schopni kampaně pro vás správně nastavit, definujeme si společně vašeho zákazníka a řekneme si, co všechno může ovlivnit jeho nákup u vás. Bude nás také zajímat, proč by si měl uživatel nakoupit právě u vás a ne u někoho jiného.

Tržní segment
Odhalení tržního segmentu

 

Pomůžeme si přitom výše uvedeným schématem. Budeme předpokládat, že vaši službu / produkt si od vás kupují lidé. Nákup u vás by měl uspokojit jejich potřebu. A tato potřeba vychází z konkrétní situace. Pro lepší představu si to pojďme ukázat na příkladu. Ráno vstanete a zjistíte, že vám došla káva (Situace). Kávu si ale dát chcete (Potřeba). Jdete proto do kavárny, kde si kávu koupíte (Nákup). Pokud bychom toto chtěli marketingově pojmenovat, právě jsme si definovali váš tržní segment.  

Marketingový proces
Proces nastavení spolupráce

 

Definice tržního segmentu nám pomůže se zorientovat v tom, kdo je na trhu společně s námi. Ať už to jsou vaši potenciální zákazníci, konkurenti nebo možní spolupracující. Zároveň nám to pomůže zjistit velikost a potenciál trhu, na kterém se pohybujete. Tomuto říkáme Situační analýza

Na základě této analýzy můžeme nastavit nebo upravit vaše cíle a následně vymyslet strategii, jak jich dosáhnout. 

marketingová komunikace
Strategie marketingové komunikace

 

V rámci strategie si řekneme jak, čím a kde na uživatele internetu působit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu se nastavíme akční kroky v podobě nasazení konkrétních kampaní. 

Ihned po spuštění kampaní začneme výsledky monitorovat a sdílet s vámi. Zpětná vazba je pro nás důležitá! Budeme se s vámi chtít pravidelně potkávat, abychom si naše společné úsilí vyhodnocovali.