Tvorba obsahu pro online marketing

Píšeme články, texty pro webové stránky nebo příspěvky na sociální sítě. Vytvoříme původní grafiku a poradíme si i s adaptacemi. Natočíme pro vás video, případně upravíme a sestříháme vaše materiály.

  • Copywriting - napíšeme text pro vybrané médium
  • Natočíme reklamní video nebo video produktu
  • Vytvoříme grafiku na míru - statické bannery, animace

Obsahový marketing

Webové stránky, sociální média, reklama, PR články. Všechny tyto nástroje pro komunikaci kladou velké nároky na tvorbu obsahu.  Který obsah použít záleží, jak už to v marketingu bývá, na vaší cílové skupině, cíli, který jste si vytyčili a vašich možnostech.

S jakými typy obsahu se nejčastěji setkáváme

  • Text: Články, blogové příspěvky, příspěvky na sociální sítě, recenze, produktové popisy a další. Text je stále velmi populární a snadný pro sdílení na různých platformách.
  • Obrázky: Bannery, fotografie, ilustrace, obrázky s citáty nebo vtipy jsou oblíbené na sociálních sítích a platformách pro sdílení obrázků.
  • Videa: Krátká videa, reklamní spoty, vlogy, tutoriály, hudební videoklipy a zábavné klipy jsou mezi uživateli internetu velmi oblíbené. Vyrostly na nich platformy jako YouTube, TikTok nebo Instagram.
  • Infografiky: Graficky zajímavé vizuální prezentace dat a informací mají velký úspěch na sociálních sítích a webových stránkách nej pro B2B.
  • Podcasty: Audioobsah ve formě podcastů je stále oblíbenější. Umožňuje uživatelům poslouchat obsah na cestách nebo při jiných činnostech.
  • GIFy a animace: Krátké animované obrázky nebo GIFy jsou oblíbené pro rychlé a zábavné sdílení na sociálních sítích a diskusních fórech.
  • Memes: Vtipné obrázky nebo videa, které se rychle šíří a často se stávají virálními.

Vytvoříme obsah za vás

Vytvoříme jakýkoliv obsah pro váš marketing, který aktuálně potřebujete. S čím vším si poradíme?

  • Copywriting – napíšeme pro vás články, texty na web, produktové popisy, příspěvky na sociální sítě. Přizpůsobíme se tónu vaší komunikace. Dáme vašim textům duši!
  • Grafika – vytvoříme původní grafiku a poradíme si i s adaptacemi. Bannery, infografiky, GIFy, animace, memes. To vše jsme schopni vyrobit tak, abychom dodrželi váš brand manuál.
  • Videa – natočíme pro vás video, případně upravíme a sestříháme vaše materiály. To vše podle připraveného scénáře.
  • Podcast – máme k dispozici nahrávací studio, kde můžete natáčet vlastní audiobsah.

Co o nás říkají naši klienti

Ochutnali jsme Pivní sýr

Pivní sýr je přírodní měkký plnotučný sýr zrající pod ušlechtilým mazem, který mu dodává osobitou až říznou chuť a výrazné aroma. Agentura Yaneba pro nás vytvořila web, napsala veškeré texty, založila sociální sítě a natočila videa pro náš nový tradiční výrobek – Pivní sýr z Radonic.

Tomáš Němec
Pivní sýr

Pivní sýr

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Na co se ptáte nejčastěji

Zakládáme si na tom, aby reklamní kampaně, které nastavujeme, dávaly smysl. Než se tedy pustíme do práce, budeme se chtít navzájem poznat. Abychom byli schopni kampaně pro vás správně nastavit, definujeme si společně vašeho zákazníka a řekneme si, co všechno může ovlivnit jeho nákup u vás. Bude nás také zajímat, proč by si měl uživatel nakoupit právě u vás a ne u někoho jiného.

Tržní segment
Odhalení tržního segmentu

 

Pomůžeme si přitom výše uvedeným schématem. Budeme předpokládat, že vaši službu / produkt si od vás kupují lidé. Nákup u vás by měl uspokojit jejich potřebu. A tato potřeba vychází z konkrétní situace. Pro lepší představu si to pojďme ukázat na příkladu. Ráno vstanete a zjistíte, že vám došla káva (Situace). Kávu si ale dát chcete (Potřeba). Jdete proto do kavárny, kde si kávu koupíte (Nákup). Pokud bychom toto chtěli marketingově pojmenovat, právě jsme si definovali váš tržní segment.  

Marketingový proces
Proces nastavení spolupráce

 

Definice tržního segmentu nám pomůže se zorientovat v tom, kdo je na trhu společně s námi. Ať už to jsou vaši potenciální zákazníci, konkurenti nebo možní spolupracující. Zároveň nám to pomůže zjistit velikost a potenciál trhu, na kterém se pohybujete. Tomuto říkáme Situační analýza

Na základě této analýzy můžeme nastavit nebo upravit vaše cíle a následně vymyslet strategii, jak jich dosáhnout. 

marketingová komunikace
Strategie marketingové komunikace

 

V rámci strategie si řekneme jak, čím a kde na uživatele internetu působit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu se nastavíme akční kroky v podobě nasazení konkrétních kampaní. 

Ihned po spuštění kampaní začneme výsledky monitorovat a sdílet s vámi. Zpětná vazba je pro nás důležitá! Budeme se s vámi chtít pravidelně potkávat, abychom si naše společné úsilí vyhodnocovali.