Potřebujete více nových poptávek (lead generation) nebo chcete získat více objednávek? Pomůžeme vám nastavit efektivní online marketing, díky kterému potenciální zákazníky na váš web přivedeme.
Ať už nabízíte vlastní službu, máte eshop se zbožím nebo vlastníte třeba kavárnu nebo kadeřnictví, vymyslíme originální a cenově dostupné řešení online marketingu i pro vás. Urychlete svůj růst za pomoci moderních nástrojů online komunikace.
Zanalyzujeme vaši online prezentaci, navrhneme strategii a vše zrealizujeme
Pomůžeme vám s webovými stránkami, PPC reklamou i sociálními sítěmi
Marketing pro eshopy, B2B, lokální marketing
Lead generation marketing
Pomocí online marketingu zviditelníme vaše podnikání a přivedeme k vám potenciální zákazníky.
Nastavíme celý proces sběru kontaktů
Upravíme vaše vstupní stránky včetně technického nastavení
Zvládat všechny nástrahy online marketingu a do toho se věnovat vlastnímu podnikání je náročně na čas, peníze i znalosti. Naše komplexní služby vám od marketingu uvolní ruce. Společně si definujeme, jaké jsou vaše cíle, koho chcete oslovit a jaké prostředky na to můžete vyložit. Zbytek už je na nás!
Zanalyzujeme vaši online prezentaci, navrhneme strategii a vše zrealizujeme
Pomůžeme vám s webovými stránkami, PPC reklamou i sociálními sítěmi
Marketing pro eshopy, B2B, lokální marketing
Co o nás říkají naši klienti
Během pár dní jsme plně obsadili linku Brno - Schlitz
Agentura Yaneba nám otevřela svět online marketingu. Pomohli nám upravit naše webové stránky. Vytvořili nám profily na sociálních sítích, kde pravidelně přispívají. Spustili reklamu a začali sbírat kontakty. Po 2 letech spolupráce jsme schopni díky rychlé online komunikaci obsadit naše nové dopravní linky.
Zakládáme si na tom, aby reklamní kampaně, které nastavujeme, dávaly smysl. Než se tedy pustíme do práce, budeme se chtít navzájem poznat. Abychom byli schopni kampaně pro vás správně nastavit, definujeme si společně vašeho zákazníka a řekneme si, co všechno může ovlivnit jeho nákup u vás. Bude nás také zajímat, proč by si měl uživatel nakoupit právě u vás a ne u někoho jiného.
Odhalení tržního segmentu
Pomůžeme si přitom výše uvedeným schématem. Budeme předpokládat, že vaši službu / produkt si od vás kupují lidé. Nákup u vás by měl uspokojit jejich potřebu. A tato potřeba vychází z konkrétní situace. Pro lepší představu si to pojďme ukázat na příkladu. Ráno vstanete a zjistíte, že vám došla káva (Situace). Kávu si ale dát chcete (Potřeba). Jdete proto do kavárny, kde si kávu koupíte (Nákup). Pokud bychom toto chtěli marketingově pojmenovat, právě jsme si definovali váš tržní segment.
Proces nastavení spolupráce
Definice tržního segmentu nám pomůže se zorientovat v tom, kdo je na trhu společně s námi. Ať už to jsou vaši potenciální zákazníci, konkurenti nebo možní spolupracující. Zároveň nám to pomůže zjistit velikost a potenciál trhu, na kterém se pohybujete. Tomuto říkáme Situační analýza.
Na základě této analýzy můžeme nastavit nebo upravit vaše cíle a následně vymyslet strategii, jak jich dosáhnout.
Strategie marketingové komunikace
V rámci strategie si řekneme jak, čím a kde na uživatele internetu působit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu se nastavíme akční kroky v podobě nasazení konkrétních kampaní.
Ihned po spuštění kampaní začneme výsledky monitorovat a sdílet s vámi. Zpětná vazba je pro nás důležitá! Budeme se s vámi chtít pravidelně potkávat, abychom si naše společné úsilí vyhodnocovali.
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies, abychom vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.
Nezbytné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Analytické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.