Reklama na internetu

Nejste vidět na internetu? Konkurence je před vámi ve vyhledávačích (Google, Seznam)? Nevíte si rady se sociálními sítěmi? Chcete mít produkty na Heuréce? Všechny tyto oblasti jsou naším denním chlebem a rádi se o naše znalosti a zkušenosti podělíme. Budeme rádi, když se na nás obrátíte.

  • Posuneme vaše reklamní účty na další úroveň
  • Reklama na Google, Seznamu, zbožových srovnávačích nebo sociálních sítích
  • Kompletní správa kampaní (tvorba podkladů, nastavení a optimalizace, vyhodnocení)

Reklama na Google

Nastavíme vám efektivní reklamní kampaně v Google Ads na míru vašim potřebám. Získejte více zákazníků pomocí reklamy na Google.
Kampaně naplánujeme, zrealizujeme a vyhodnotíme
Identifikujeme nové příležitosti k růstu
Spoluprací s námi můžete získat 8 500 Kč na vaše kampaně

Reklama na Seznamu

Ukažte se až 95 % uživatelů českého internetu. Prezentujte se na nejnavštěvovanějších českých webech.
Společně vybereme strategii, jak Seznam využít naplno
Přivedeme k vám na web relevantní návštěvnost vůči zadaným cílům
O vaše kampaně se postaráme od A do Z

Reklama na zbožových srovnávačích

Oslovte s námi uživatele, kteří jsou těsně před nákupem vašich produktů u někoho jiného reklamou na zbožových srovnávačích.
Zobrazíme produkty na správných zbožových srovnávačích
Nastavíme automatická pravidla
Výsledky uvidíte okamžitě

Reklama na sociálních sítích

Vytěžte ze sociálních sítí maximum a znásobte své tržby i vy! Nikdy není pozdě začít s reklamou na sociálních sítích.
Připravíme efektivní strategii inzerce
Oslovíme vaše potenciální zákazníky
Výsledky vám zobrazíme online

Rádi vám pomůžeme s nastavením a optimalizací vaší reklamy na internetu

Chcete zvýšit návštěvnost svých webových stránek? Nebo potřebujete vyšší počet poptávek od potenciálních zákazníků? Reklama na internetu vám umožní dosáhnout rozličných cílů. Abyste se k cílům dostali (a navíc za adekvátní finanční prostředky), je potřeba ji správně nastavit a optimalizovat. A od toho jsme tu my!

Pomůžeme vám s nastavením všech typů kampaní. Společně si definujeme, jaké jsou vaše cíle, koho chcete oslovit a jaké prostředky na to můžete vyložit. Zbytek už je na nás! Kampaně naplánujeme, zrealizujeme a vyhodnotíme. Zaměřujeme se maximálně na automatizaci základních procesů, abychom se mohli věnovat plně správě účtu a kampaním, které v nich vedeme.

Spolupráce s námi vám zajistí následující:

  • Kampaně, které uděláme, budou nastaveny správně.
  • Získáte partnera se zkušenostmi s velkým množstvím kampaní.
  • Pomůžeme vám identifikovat nové příležitosti k růstu.
  • Získáte k sobě tým profesionálů, který se neustále vzdělává a vyhledává nové trendy.
spolupráce

Co o nás říkají naši klienti

Díky reklamě na Facebooku jsme získali nové kolegy a kolegyně

Jako mezinárodní logistická firma se často setkáváme s nepředvídatelnými výpadky pracovní síly zejména v našich skladech. Mimo inzerce na jobs.cz, práce.cz a podobných serverech jsme společně s agenturou Yaneba spustili reklamu na sociální síti Facebooku. Cílem je nábor nových skladových manipulantů a manipulantek. Díky agenturou navrženým formulářům známe ihned zkušenosti kandidátů, možnou dobu nástupu a jak chtějí pracovat. Stačí už se pak jen zkontaktovat. Za několik stovek měsíčně máme desítky kandidátů.

Tomáš Přecechtěl
Lagermax Logistics Czech

Kampaň pro Lagermax od Yaneba

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Na co se ptáte nejčastěji

Zakládáme si na tom, aby reklamní kampaně, které nastavujeme, dávaly smysl. Než se tedy pustíme do práce, budeme se chtít navzájem poznat. Abychom byli schopni kampaně pro vás správně nastavit, definujeme si společně vašeho zákazníka a řekneme si, co všechno může ovlivnit jeho nákup u vás. Bude nás také zajímat, proč by si měl uživatel nakoupit právě u vás a ne u někoho jiného.

Tržní segment
Odhalení tržního segmentu

 

Pomůžeme si přitom výše uvedeným schématem. Budeme předpokládat, že vaši službu / produkt si od vás kupují lidé. Nákup u vás by měl uspokojit jejich potřebu. A tato potřeba vychází z konkrétní situace. Pro lepší představu si to pojďme ukázat na příkladu. Ráno vstanete a zjistíte, že vám došla káva (Situace). Kávu si ale dát chcete (Potřeba). Jdete proto do kavárny, kde si kávu koupíte (Nákup). Pokud bychom toto chtěli marketingově pojmenovat, právě jsme si definovali váš tržní segment.  

Marketingový proces
Proces nastavení spolupráce

 

Definice tržního segmentu nám pomůže se zorientovat v tom, kdo je na trhu společně s námi. Ať už to jsou vaši potenciální zákazníci, konkurenti nebo možní spolupracující. Zároveň nám to pomůže zjistit velikost a potenciál trhu, na kterém se pohybujete. Tomuto říkáme Situační analýza

Na základě této analýzy můžeme nastavit nebo upravit vaše cíle a následně vymyslet strategii, jak jich dosáhnout. 

marketingová komunikace
Strategie marketingové komunikace

 

V rámci strategie si řekneme jak, čím a kde na uživatele internetu působit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu se nastavíme akční kroky v podobě nasazení konkrétních kampaní. 

Ihned po spuštění kampaní začneme výsledky monitorovat a sdílet s vámi. Zpětná vazba je pro nás důležitá! Budeme se s vámi chtít pravidelně potkávat, abychom si naše společné úsilí vyhodnocovali.