Co je důležité v lead generation marketingu
Pro efektivní sběr kontaktů je klíčová atraktivní komunikace vaší služby na vašich webových stránkách. V závislosti na finančních a časových možnostech můžeme využít hned několik nástrojů pro online komunikaci.
- Vlastní webová stránka
- Profily na sociálních sítích
- Prezence ve vyhledávačích - lidé neustále hledají na internetu různé služby a produkty. Pokud chcete uspět, je potřeba být vidět, když někdo hledá to, co nabízíte vy.
- Zápisy v rámci firemních, oborových nebo lokálních online katalogů (Google, Firmy.cz a další)
- Reklama - téměř každý reklamní systém (ať už je to ten od Google, Facebooku nebo LinkedIn) nabízí různé možnosti geografického, tematického a zájmového zacílení.
- Přímá komunikace (emailing)
Pokud se chceme bavit o skutečně efektivním sběru kontaktů, musíme klást velký důraz na analytiku a vyhodnocování.