Marketingová analýza a reporting

Děláte rozhodnutí na základě pocitu bez jakékoliv analýzy? Skládáte data pro reporting z několika Excelů? Chybí vám náklady z Skliku a zbožáků v Google Analytics 4? Nebo vám dokonce chybí celé Google Analytics 4? Rádi vám s tím pomůžeme!

  • Uděláme audit vašeho online marketingu a navrhneme úpravy
  • Zobrazíme vaše data na jednom místě. Získejte přehled pomocí našich automatických dashboardů
  • Nastavení vám Google Analytics 4 a další online nástroje
  • Připravíme pro vás také marketingovou analýzu - situační analýza, segmentace zákazníků, analýza nalezitelnosti na internetu (klíčových slov)

Marketingová analýza a reporting

Marketingová analýza je odrazový můstek pro důležitá strategická rozhodnutí. Reporting je zase potřebný pro průběžnou kontrolu vašich aktuálních výsledků. Naše přesvědčení je, že dělat správně online marketing bez těchto dvou disciplín nelze. Ostatně se přeci říká, že hlavní výhodou online marketingu je to, že si mohu všechno snadno změřit.

marketingová analýza a reporting

S analýzami a reportingem vám pomůžeme

Ať už potřebujete jednorázovou analýzu, nebo chcete průběžně sledovat výsledky vašeho digitálního marketingu, dokážeme pro vás najít dostupné řešení.

  • Reporting – nastavíme automatický reporting pro eshopy i poptávkové weby. Všechna data o návštěvnosti, konverzích i nákladech na jednom místě.
  • Marketingové analýzy – vytvoříme pro vás jednorázovou analýzu pro konkrétní oblast marketingu. Analýza online trhu, kde se pohybuje vaše společnost, analýza nalezitelnosti (klíčových slov), segmentace zákazníků.
  • Uživatelské testování – zorganizujeme uživatele z vaší cílové skupiny, aby si prošli váš web a dali nám zpětnou vazbu.
  • Nastavení Google Analytics 4 – nastavíme nové Google Analytics, abyste nepřišli o měření vašich stránek.

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Na co se ptáte nejčastěji

Zakládáme si na tom, aby reklamní kampaně, které nastavujeme, dávaly smysl. Než se tedy pustíme do práce, budeme se chtít navzájem poznat. Abychom byli schopni kampaně pro vás správně nastavit, definujeme si společně vašeho zákazníka a řekneme si, co všechno může ovlivnit jeho nákup u vás. Bude nás také zajímat, proč by si měl uživatel nakoupit právě u vás a ne u někoho jiného.

Tržní segment
Odhalení tržního segmentu

 

Pomůžeme si přitom výše uvedeným schématem. Budeme předpokládat, že vaši službu / produkt si od vás kupují lidé. Nákup u vás by měl uspokojit jejich potřebu. A tato potřeba vychází z konkrétní situace. Pro lepší představu si to pojďme ukázat na příkladu. Ráno vstanete a zjistíte, že vám došla káva (Situace). Kávu si ale dát chcete (Potřeba). Jdete proto do kavárny, kde si kávu koupíte (Nákup). Pokud bychom toto chtěli marketingově pojmenovat, právě jsme si definovali váš tržní segment.  

Marketingový proces
Proces nastavení spolupráce

 

Definice tržního segmentu nám pomůže se zorientovat v tom, kdo je na trhu společně s námi. Ať už to jsou vaši potenciální zákazníci, konkurenti nebo možní spolupracující. Zároveň nám to pomůže zjistit velikost a potenciál trhu, na kterém se pohybujete. Tomuto říkáme Situační analýza

Na základě této analýzy můžeme nastavit nebo upravit vaše cíle a následně vymyslet strategii, jak jich dosáhnout. 

marketingová komunikace
Strategie marketingové komunikace

 

V rámci strategie si řekneme jak, čím a kde na uživatele internetu působit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu se nastavíme akční kroky v podobě nasazení konkrétních kampaní. 

Ihned po spuštění kampaní začneme výsledky monitorovat a sdílet s vámi. Zpětná vazba je pro nás důležitá! Budeme se s vámi chtít pravidelně potkávat, abychom si naše společné úsilí vyhodnocovali.