Zviditelněte vaše podnikání ve vašem městě

Využijeme všech nástrojů, abyste v místě vašeho podnikání vyčnívali

Zviditelníme váš podnik, prodejnu nebo restauraci
Vybereme vhodnou strategii a nastavíme efektivní reklamu
Zákazníci vás najdou na Google, v katalozích nebo v mapách
yan_knowledge
Online marketingu se věnujeme více jak 10 let
yan_growth
Vždy hledáme originální řešení pro vaše podnikání
yan_deal
S našimi klienty jsme za dobře

Lokální marketing

Lokální marketing je specifický typ marketingové strategie zaměřený na propagaci a zviditelnění podnikání, produktů nebo služeb v konkrétní geografické oblasti. Cílem je oslovit a přilákat potenciální zákazníky, kteří se nacházejí v blízkém okolí vaší firmy, a posílit tak povědomí o značce na místní úrovni.

Lokální marketing je vhodný pro:

  • Malé prodejny a služby (restaurace, kavárny, kadeřnictví, kosmetické salony a další).
  • Lokální služby (autoservisy), řemeslné práce (truhlářství, kominictví …), ale i lékařská zařízení nebo advokátní kanceláře.
  • Rekreační a turistická zařízení (hotely, penziony, turistické atrakce …)
  • Různé komunitní organizace a neziskové instituce, které se snaží oslovit místní obyvatelstvo.

 

Využitím správných nástrojů komunikace, jako jsou lokální SEO (optimalizace nalezitelnosti ve vyhledávačích), sociální média a lokalizované reklamy, mohou podniky efektivně oslovit svou cílovou skupinu a získat konkurenční výhodu na lokálním trhu.

Co budeme řešit v lokálním marketingu?

Středobodem každé marketingové komunikace, i té lokální, je vlastní popis vaší služby nebo produktu doplněný o grafické podklady. K jejich prezentaci typicky slouží webové stránky, případně profily na sociálních sítích. Tímto si otevíráte možnost komunikovat se svými potenciálními zákazníky. Možností komunikace v rámci lokálního marketingu je hned několik.

  1. Vlastní webová stránka / profily na sociálních sítích
  2. Prezence ve vyhledávačích - lidé neustále hledají na internetu různé služby a produkty. Pokud chcete uspět, je potřeba být vidět, když někdo hledá to, co nabízíte vy.
  3. Zápisy v rámci firemních, oborových nebo lokálních online katalogů (Google, Firmy.cz a další)
  4. Reklama - téměř každý reklamní systém (ať už je to ten od Google, Seznamu nebo Facebooku) nabízí různé možnosti geografického zacílení.
  5. Přímá komunikace (emailing)
  6. Lokální média - vysílá u vás rádio, máte místní zpravodaj? Měli byste být zde vidět.
mapa
spolupráce

Pomůžeme vám s lokálním marketingem

Chcete, aby k vám chodilo více zákazníků? Pomocí nástrojů lokálního marketingu je společně přivedeme! Vy se můžete starat o vaše podnikání, my vám pomůžeme s komunikací.

Pomůžeme vám s nastavením všech typů kampaní. Společně si definujeme, jaké jsou vaše cíle, koho chcete oslovit a jaké prostředky na to můžete vyložit. Zbytek je na nás! Práce naplánujeme, zrealizujeme a vyhodnotíme.

S čím vším jsme schopni pomoct?

  • Vytvoříme nebo upravíme vaše webové stránky
  • Dáme dohromady vaše profily na sociálních sítích
  • Zviditelníme vás v lokálních médiích
  • Vaši potenciální zákazníci vás najdou na Google, v katalozích nebo v mapách.
  • Vytvoříme pro vás kvalitní a poutavý obsah
  • Vybereme vhodnou strategii a nastavíme efektivní reklamu

Co o nás říkají naši klienti

Naše pobočky jsou konečně vidět na internetu

Po Praze provozujeme několik poboček samoobslužných prádelen, kde si můžete profesionálně vyprat a vysušit prádlo. Využít můžete také dezinfekční a ozonizační kabinet iGenius, který prádlo vydezinfikuje a zbaví všech bakterií, virů, plísní a roztočů.

Díky reklamě od agentury Yaneba jsou naše prádelny vidět vždy, když nás někdo hledá na Google nebo na Seznamu. A to pouze tam, kde jsou naše pobočky. Od nastavení kampaní se nám návštěvnost poboček zvýšila. Navíc, díky efektivnímu nastavení kampaní, je pro nás marketing nákladově udržitelný.

Prádelny Lavor

reference - prádelny Lavor

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost

Naši partneři

Rádi převezmeme odpovědnost i za váš marketing

Vaše společnost