Top grafické podklady pro Google Ads a Sklik

Štěpán Jandl

Publikováno: 07/14/2023

Reklamní systémy umožňují nahrát řadu podkladů pro vytvoření reklamy. My vybíráme ty nejlepší formáty, se kterými v rámci systémů Google Ads a Sklik pokryjete ty nejdůležitější plochy.

1. Bannery

Bannery jsou kombinací obrázku, textu a tlačítka. Doporučujeme zpracování těchto formátů:

  • 300×300
  • 300×600
  • 300×250
  • 480×300
  • 480×480
  • 970×310
  • 160×600
  • 120×160
  • 970×250

Maximální velikost banneru je 150 kB / banner. Tato sada pokrývá univerzálně ty nejviditelnější plochy v rámci Seznamu a Google.

Banner - Clam Gallasův palác

Ukázka Banneru z realizace kampaně pro Muzeum města Prahy.

2. Obrázkové podklady

V tomto případě se jedná o ilustrační obrázky, které neobsahují text ani tlačítko. Využijte je v případě, že za vás výslednou grafiku bude skládat reklamní systém (responzivní / kombinovaná reklama). Zde je potřeba udělat ideálně alespoň 3 sady v těchto formátech:

  • 1200×1200
  • 1200×628

Maximální velikost obrázku je 1MB.

Banner - Clam Gallasův palác

Ukázka Banneru z realizace kampaně pro Muzeum města Prahy.

3. Logo

Součástí grafických podkladů je i vaše logo. Zde jsou potřeba 2 formáty:

  • 1200×1200
  • 1200×300

Maximální velikost loga je 1MB.

Twitter
Facebook
LinkedIn

Novinky z online marketingu

Tipy, návody i reportáže – to vše jednoduše na vašem e-mailu. Přihlaste se k odběru našich novinek.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *