Jak udělit přístup do Zboží.cz

Zboží.cz je populární český srovnávací nákupní portál. Jeho hlavním účelem je pomáhat uživatelům porovnávat produkty a ceny z různých internetových obchodů.

Udělení přístupu do vašeho účtu, aniž byste někomu museli sdělovat svoje heslo, je v případě Zboží trochu složitější. Pojďme se na to společně podívat.

1. Otevřete si Klientskou zónu od Seznamu

Do klientské zóny se jednoduše dostanete kliknutím na tento odkaz: https://klient.seznam.cz/

Případně se do ní dostanete proklikem ze stránek administrace Zboží.

2. Nabídněte přístup

V rámci Klientské zóny přejděte do sekce Nastavení, kde najdete možnost Účty s přístupem k mému účtu. Zde najdete v pravém rohu možnost Nabídnout přístup.

Po kliknutí se vám zobrazí pop up okno, kde musíte vyplnit komu, k čemu a jakou úroveň přístupu, chcete nastavit.

Účet – Sem zadáte email uživatele, kterému chcete dát přístup.

Služba – Zde vyberete k jaké službě chcete dát přístup. V našem případě to bude Zboží.cz.

Úroveň práv – Máte na výběr z několika možností.

  • Zboží Správce – Má podobná práva jako Vlastník, včetně přístupu k datovému API. Nemá právo editace informací o eshopu ani možnost převést účet.
  • Zboží Asistent – Může párovat nenapárované nabídky na produkty Zboží.cz. Vhodné například pro brigádníky.
  • Zboží Optimalizátor – Má přístup do statistik, vyhodnocuje a sleduje výkon. Nastavuje ceny za proklik a kontroluje efektivitu inzerce. Vhodné pro externisty či agentury.

3. Vyzvěte uživatele, aby nabídku přijal

Nabídkou celý proces nekončí. Je zapotřebí, aby ten, komu chcete přístup udělit, otevřel svoji klientskou zónu a vaši nabídku schválil.

Sdílejte: 

Jsme digitální marketingová agentura, která vám pomůže se odlišit na trhu! V agentuře Yaneba pomáháme našim klientům posunout jejich značku v on-line prostředí na vyšší úroveň. Poskytujeme komplexní digitální služby na profesionální úrovni. Můžete si být jisti, že spolupráce s námi uspokojí všechny potřeby vaší společnosti v oblasti digitálního marketingu a přinese hmatatelné výsledky.

Víme, že univerzální přístup nefunguje, a proto s vámi budeme úzce spolupracovat a vše vám vysvětlovat. Chceme vždy plně porozumět vašim potřebám. Každá strategie, taktika nebo doporučení je přizpůsobeno vašim konkrétním cílům. Pečlivě vše ověřujeme na datech. Díky tomu dosahujeme opakovaně úspěchů.

Pokud potřebujete pomoct s nastavením strategie, viditelností ve vyhledávačích nebo s reklamou na sociálních sítích, určitě se nám ozveme. Poradíme si takřka se vším.