Reklamní systémy umožňují nahrát řadu podkladů pro vytvoření reklamy. My vybíráme ty nejlepší formáty, se kterými v rámci systémů Google Ads a Sklik pokryjete ty nejdůležitější plochy.
1. Bannery
Bannery jsou kombinací obrázku, textu a tlačítka. Doporučujeme zpracování těchto formátů:
- 300×300
- 300×600
- 300×250
- 480×300
- 480×480
- 970×310
- 160×600
- 120×160
- 970×250
Maximální velikost banneru je 150 kB / banner. Tato sada pokrývá univerzálně ty nejviditelnější plochy v rámci Seznamu a Google.
Ukázka Banneru z realizace kampaně pro Muzeum města Prahy.
2. Obrázkové podklady
V tomto případě se jedná o ilustrační obrázky, které neobsahují text ani tlačítko. Využijte je v případě, že za vás výslednou grafiku bude skládat reklamní systém (responzivní / kombinovaná reklama). Zde je potřeba udělat ideálně alespoň 3 sady v těchto formátech:
- 1200×1200
- 1200×628
Maximální velikost obrázku je 1MB.
Ukázka Banneru z realizace kampaně pro Muzeum města Prahy.
3. Logo
Součástí grafických podkladů je i vaše logo. Zde jsou potřeba 2 formáty:
- 1200×1200
- 1200×300
Maximální velikost loga je 1MB.