Možnosti reklamy na zbožových srovnávačích
U nás patří mezi nejoblíbenější porovnávače Heureka a Zboží. Možností je ale samozřejmě mnohem více (Favi, Biano, Glami...). Při výběru srovnávače rozhoduje primárně sortiment, který nabízíte. Obecná pravidla zobrazení nabídky na srovnávači jsou ale podobná. Budete potřebovat takzvaný produktový feed. Jednoduše jde o seznam vámi nabízených produktů, které jsou uložené v souboru ve formátu xml nebo csv. Z tohoto feedu si srovnávač vezme veškeré potřebné informace, které zobrazí na svých stránkách.
- Reklama ve výpisu produktů - Zbožový srovnávač ve výchozím zobrazení řadí produkty podle jejich ceny. Reklamou jsme ale schopni levnější konkurenty přeskočit a zaujmout čelní pozice, které mají typicky více prokliků.
- Displayová reklama - Zbožové srovnávače rovněž umožňují na svých plochách zobrazit i reklamu displayovou (bannery s vaší nabídkou). Můžete se například zobrazit v kategorii, ve které máte aktuálně výhodnou nabídku, a zákazníka přivést přímo na svoje stránky.