Nejste vidět na internetu? Konkurence je před vámi ve vyhledávačích (Google, Seznam)? Nevíte si rady se sociálními sítěmi? Chcete mít produkty na Heuréce? Všechny tyto oblasti jsou naším denním chlebem a rádi se o naše znalosti a zkušenosti podělíme. Budeme rádi, když se na nás obrátíte.
Posuneme vaše reklamní účty na další úroveň
Reklama na Google, Seznamu, zbožových srovnávačích nebo sociálních sítích
Kompletní správa kampaní (tvorba podkladů, nastavení a optimalizace, vyhodnocení)
Reklama na Google
Nastavíme vám efektivní reklamní kampaně v Google Ads na míru vašim potřebám. Získejte více zákazníků pomocí reklamy na Google.
Kampaně naplánujeme, zrealizujeme a vyhodnotíme
Identifikujeme nové příležitosti k růstu
Spoluprací s námi můžete získat 8 500 Kč na vaše kampaně
Rádi vám pomůžeme s nastavením a optimalizací vaší reklamy na internetu
Chcete zvýšit návštěvnost svých webových stránek? Nebo potřebujete vyšší počet poptávek od potenciálních zákazníků? Reklama na internetu vám umožní dosáhnout rozličných cílů. Abyste se k cílům dostali (a navíc za adekvátní finanční prostředky), je potřeba ji správně nastavit a optimalizovat. A od toho jsme tu my!
Pomůžeme vám s nastavením všech typů kampaní. Společně si definujeme, jaké jsou vaše cíle, koho chcete oslovit a jaké prostředky na to můžete vyložit. Zbytek už je na nás! Kampaně naplánujeme, zrealizujeme a vyhodnotíme. Zaměřujeme se maximálně na automatizaci základních procesů, abychom se mohli věnovat plně správě účtu a kampaním, které v nich vedeme.
Spolupráce s námi vám zajistí následující:
Kampaně, které uděláme, budou nastaveny správně.
Získáte partnera se zkušenostmi s velkým množstvím kampaní.
Pomůžeme vám identifikovat nové příležitosti k růstu.
Získáte k sobě tým profesionálů, který se neustále vzdělává a vyhledává nové trendy.
Co o nás říkají naši klienti
Díky reklamě na Facebooku jsme získali nové kolegy a kolegyně
Jako mezinárodní logistická firma se často setkáváme s nepředvídatelnými výpadky pracovní síly zejména v našich skladech. Mimo inzerce na jobs.cz, práce.cz a podobných serverech jsme společně s agenturou Yaneba spustili reklamu na sociální síti Facebooku. Cílem je nábor nových skladových manipulantů a manipulantek. Díky agenturou navrženým formulářům známe ihned zkušenosti kandidátů, možnou dobu nástupu a jak chtějí pracovat. Stačí už se pak jen zkontaktovat. Za několik stovek měsíčně máme desítky kandidátů.
Zakládáme si na tom, aby reklamní kampaně, které nastavujeme, dávaly smysl. Než se tedy pustíme do práce, budeme se chtít navzájem poznat. Abychom byli schopni kampaně pro vás správně nastavit, definujeme si společně vašeho zákazníka a řekneme si, co všechno může ovlivnit jeho nákup u vás. Bude nás také zajímat, proč by si měl uživatel nakoupit právě u vás a ne u někoho jiného.
Pomůžeme si přitom výše uvedeným schématem. Budeme předpokládat, že vaši službu / produkt si od vás kupují lidé. Nákup u vás by měl uspokojit jejich potřebu. A tato potřeba vychází z konkrétní situace. Pro lepší představu si to pojďme ukázat na příkladu. Ráno vstanete a zjistíte, že vám došla káva (Situace). Kávu si ale dát chcete (Potřeba). Jdete proto do kavárny, kde si kávu koupíte (Nákup). Pokud bychom toto chtěli marketingově pojmenovat, právě jsme si definovali váš tržní segment.
Definice tržního segmentu nám pomůže se zorientovat v tom, kdo je na trhu společně s námi. Ať už to jsou vaši potenciální zákazníci, konkurenti nebo možní spolupracující. Zároveň nám to pomůže zjistit velikost a potenciál trhu, na kterém se pohybujete. Tomuto říkáme Situační analýza.
Na základě této analýzy můžeme nastavit nebo upravit vaše cíle a následně vymyslet strategii, jak jich dosáhnout.
V rámci strategie si řekneme jak, čím a kde na uživatele internetu působit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu se nastavíme akční kroky v podobě nasazení konkrétních kampaní.
Ihned po spuštění kampaní začneme výsledky monitorovat a sdílet s vámi. Zpětná vazba je pro nás důležitá! Budeme se s vámi chtít pravidelně potkávat, abychom si naše společné úsilí vyhodnocovali.
Začněme s nastavením cookies 🍪
Aby naše stránky Yaneba.cz správně fungovaly, věděli jsme, co se na nich děje a byli jsme schopni vám přizpůsobit naše reklamy, pracujeme s cookies a osobními údaji.
Technické cookies
Vždy aktivní
Umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si naše stránky zapamatovaly informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Analytika
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Analytické cookies nám pomáhají porozumět tomu, jak naše stránky používáte. Tato data jsou anonymně sbírána a následně zobrazována v analytických nástrojích (například Google Analytics).
Marketingové
Pomocí marketingových cookies zjišťujeme, co vás na našich stránkách děláte. Tuto informaci a vaše osobní údaje (e-mail, telefon, adresa) následně poskytujeme reklamním systémům, které používáme (mj. služby od Google, Meta). Toto děláme se záměrem zobrazit vám takovou reklamu, která by pro vás byla zajímavá.