Možnosti Google reklamy
V Google Ads máte na výběr ze tří typů základních typů kampaní. Buď se můžete zaměřit na vyhledávání Google pomocí textových a produktových reklam, případně můžete využít audiovizuální tvorbu.
- Kampaně ve Vyhledávací síti - Jedná se zpravidla o textové reklamy na stránkách s výsledky Vyhledávání Google. Zobrazí se v momentě, kdy někdo hledá produkty nebo služby podobné těm vašim.
- Kampaně v Obsahové síti - V tomto případě jde obvykle o grafické reklamy na internetových stránkách nebo v aplikacích, které patří do Obsahové sítě Google. Síť se stává z více než dvou milionů webů, videí a aplikací. Reklamy se zde zobrazují na základě určitého kontextu (například golf), vybranému publiku (lidé, kteří se zajímají o sport), v určitých lokalitách (Praha a okolí) a podobně.
- Videokampaně - Reklamní videa (s obvyklou délkou 6 nebo 15 sekund), která se zobrazují na YouTube. Buď před přehráním videa nebo v jeho průběhu.
Mimo základních kampaní jsou ale k dispozici i další typy kampaní, jako jsou například kampaně v Nákupech Google nebo kampaně propagující aplikace.