Co budeme řešit v lokálním marketingu?
Středobodem každé marketingové komunikace, i té lokální, je vlastní popis vaší služby nebo produktu doplněný o grafické podklady. K jejich prezentaci typicky slouží webové stránky, případně profily na sociálních sítích. Tímto si otevíráte možnost komunikovat se svými potenciálními zákazníky. Možností komunikace v rámci lokálního marketingu je hned několik.
- Vlastní webová stránka / profily na sociálních sítích
- Prezence ve vyhledávačích - lidé neustále hledají na internetu různé služby a produkty. Pokud chcete uspět, je potřeba být vidět, když někdo hledá to, co nabízíte vy.
- Zápisy v rámci firemních, oborových nebo lokálních online katalogů (Google, Firmy.cz a další)
- Reklama - téměř každý reklamní systém (ať už je to ten od Google, Seznamu nebo Facebooku) nabízí různé možnosti geografického zacílení.
- Přímá komunikace (emailing)
- Lokální média - vysílá u vás rádio, máte místní zpravodaj? Měli byste být zde vidět.