TikTok je neustále rostoucí platformou, kam se čím dál tím více vyplatí investovat do marketingu. Pojďme se podívat na to, jak můžete udělit jednoduše přístup někomu jinému (v našem případě agentuře), aniž byste museli někomu sdílet svoje heslo.
1. Vytvořte si TikTok for business
V první řadě je potřeba, abyste si vytvořili TikTok for business na následujícím odkazu: https://getstarted.tiktok.com/gofulltiktok.
2 Ads manager
V levém postranním panelu přejďete do Business center > Ads Manager. Následně si z nabídky vyberte zda jste inzerent nebo agentura, zadejte zemi, firmu a měnu účtu.

3 Tvorba reklamního účtu
Vytvořte si reklamní účet – v menu vyberte reklamní účet (advertiser accounts) a vložte požadované informace.

4. Udělení přístupu
V menu uživatelé (users) – partneři (partners) dejte přidat partnera.

Vložte ID partnera a přidejte dílčí práva k reklamnímu účtu a dalším položkám.
5. Kredit pro inzerci
V poslední řadě je třeba do účtu přidat kredit pro inzerci. Přejděte do finance > správa plateb kde kredit můžete přidat.

Kredit se pak musí přiřadit k reklamnímu účtu, aby šel využít.
Pro inzerci reklam není nutné přidávat TikTok účet. Ale pro promo příspěvků je potřeba účet propojit v sekce prvky – účty TikTok.